منابع انسانی

یک فضای کاری فعال نتیجه‌ی توانمندسازی و پشتیبانی شما از مهم‌ترین سرمایه‌ی کسب‌وکار یعنی 

نیروی انسانی است. با پامیکا هم‌گام با تغییرات جهانی در رقابت شناسایی و استخدام  بهترینها 

برنده شوید. پامیکا سازگار و قابل تطبیق با انواع استراتژی‌های استخدامی و منابع انسانی‌ست. 

مدیریت منابع انسانی

یک فضای کاری فعال نتیجه‌ی توانمندسازی و پشتیبانی شما از مهم‌ترین سرمایه‌ی  کسب‌وکار یعنی  نیروی انسانی است. با پامیکا هم‌گام با تغییرات جهانی در رقابت شناسایی و استخدام  بهترینها برنده شوید. پامیکا سازگار و قابل تطبیق با انواع استراتژی‌های استخدامی و منابع انسانی‌ست.  

اجرا و مدیریت

مهم‌ترین مسئولیت‌های منابع انسانی (HR)

تمامی فرآیند‌های مدیریتی منابع انسانی را در یک پلتفرم پیش ببرید. استخدام، پذیرش و معارفه‌ی سازمانی، بررسی عملکرد کارمندان، ارزیابی و نظرسنجی، همه‌ی این قابلیت‌ها و امکانات را در پامیکا برای شما فراهم آورده‌ایم. به آسانی از قالب‌های آماده‌ و قابل تطبیق پامیکا کمک بگیرید و آن‌ها را با الزامات و نیازهای منحصر‌به‌ فرد کاری خود، سازگار کنید.




بهینه‌سازی

 روند استخدام

با پامیکا به برنامه‌ریزی‌های داخل سازمانی و هماهنگی‌های لازم با مسئولین استخدام نظم دهید. به آسانی بر مراحل استخدام نظارت داشته و بدانید هر کدام از متقاضیان در چه سطحی قرار دارند و در نهایت از طریق مصاحبه‌های مستند شده در پامیکا متقاضی واجد شرایط و دارای مهارت مدنظر را استخدام کنید.

 



  مدیریت و ساماندهی

پذیرش سازمانی

آشنایی با محیط کاری و کارمندان، آموزش مهارت‌ها و رفتارها و اطلاع سیاست‌گذاری‌ها و اصول مهم کاری را با کمک قابلیت‌های پامیکا به کارمندان جدید‌الورود منتقل کنید. پامیکا فرآیند پذیرش سازمانی را برای شما آسان ساخته تا هرچه سریع‌تر کارمندان جدید با فضای کاری مدنظر شما آشنا شده و به اعضای موثری بدل شوند.



ایجاد و انتشار

دفترچه‌ راهنمای‌ منابع انسانی

برای اطمینان از آگاهی کارمندان به قوانین و سیاستگذاری‌های کسب‌وکار شما و درک انتظارات حرفه‌ای مدنظرتان اقدام به تالیف، مدیریت و انتشار دفترچه راهنمای کارمندان کنید تا تمامی کارکنان با سیاست‌ها و روند کاری منحصر به سازمان شما آشنایی کامل یابند. منابع متعدد و دستورالعمل‌های منابع انسانی را در یک پلتفرم فراهم آورید تا کارمندان در هنگام نیاز بتوانند به این منابع دسترسی سریع و آسانی داشته باشند.



ارزیابی‌ متناوب

 از عملکرد کارمندان

بررسی ارزیابی‌ها و مستندات موجود از عملکرد کارمندان یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت مدیران و کارمندان است. قابلیت‌ها و ابزارهای پامیکا برای داشتن یک ارزیابی درست از نحوه‌ی عملکرد، حضور در جلسات، پیگیری دستمزدها و ثبت بازدهی کار کارمندان در طول زمان به شما کمک می‌کند.

 



برگزاری رویدادهای چالش‌برانگیز

برای حفظ انگیزه و اشتیاق کارکنان

با برگزاری فعالیت‌های جانبی و تفریحی روحیه‌ی کارمندان را بالا ببرید. با پامیکا برنامه‌ی رویدادهای تفریحی را به طور سالیانه‌ تهیه کنید، بعد از هر رویداد درباره‌ی کیفیت آن نظرسنجی کنید و از پیشنهادات کارکنان برای رویدادهای آینده استفاده کنید. پامیکا در ساخت فضای کاری پویا، خلاق و بانشاط به شما کمک می‌کند.



تقویت

 تعامل گروهی و همکاری حرفه‌ای

به راحتی و به سرعت از تخصص، همکاری، مهارت یا مشورت همکاران خود بهره‌مند شوید. حتی اگر تعداد زیادی کارمند دارید این همکاری و تعامل سریع با پامیکا میسر می‌شود. چراکه با قابلیت‌های پامیکا هریک از کارمندان می‌توانند برای خود نمایه‌ای ساخته و در آن علاوه بر اضافه کردن تصویر خود، مهارت‌ها، حوزه‌ی تخصصی و نقش خود در سازمان را نیز به اطلاع سایر همکارانشان برسانند. درنتیجه حتی اگر کارمندان شما دورکار باشند به آسانی می‌توانند از تجربه و مهارت یکدیگر بهره‌مند شده و تعاملی موثر و گروهی شکل دهند.



مدیریت و پیگیری

 مرخصی‌ها

درخواست مرخصی‌ها به محض ثبت در پامیکا به دست شما خواهد رسید و می‌توانید به سرعت این درخواست‌ها را بررسی، تایید یا رد کنید. دیگر نوشتن، ارسال و پیگیری درخواست مرخصی از سوی کارمندان کاری زمان‌گیر و طاقت‌فرسا نخواهد بود، کارمندان با ثبت درخواست مرخصی مطمئن هستند که درخواستشان به دست شما خواهد رسید و دیگر نگران فراموش شدن درخواست خود در میان انبوه کاغذهای روی میز نیستند. یکی دیگر از قابلیت‌های سرویس مرخصی پامیکا یادآوری به شما برای بررسی درخواست‌ها و ارسال پاسخ آن به کارمندان است.



پیگیری درخواست‌های کارمندان

 با رعایت حریم خصوصی آنان

از زیرورو کردن پرونده‌های کاغذی و صرف ساعت‌ها زمان برای پیدا کردن درخواست‌ها و نیازهای کارمندان دست بردارید! با پامیکا تمامی اطلاعات، درخواست‌ها و نیازهای کارمندان را همواره در دسترس داشته باشید. قالب‌های پامیکا قابل سازگاری و انطباق با سازوکار منابع انسانی شماست.



مدیریت تقاضاهای ارسالی

به گروه منابع انسانی

مدیران یا اعضای گروه منابع انسانی، باید همواره تعامل و ارتباط با کارمندان بخش‌های متنوع کسب‌وکار را حفظ کنند. چه با تعداد زیادی از کارمندان مستقر در یک مکان مواجه باشند، چه با کارمندان دورکار در مناطق جغرافیایی متفاوت، مدیریت و نظارت بر تمامی درخواست‌ها و نیازهای کارمندان کار دشواری است. پامیکا این کار را برای مدیران و گروه منابع انسانی آسان ساخته است. با پامیکا می‌توانید تمامی تقاضاها مانند: درخواست انواع مرخصی‌ها، شکایات کارمندان، گزارش‌های رسیده از رعایت یا عدم رعایت اصول و سیاست‌گذاری‌ها و بسیاری مسائل حساس و مهم دیگر را در یک جدول زمانی اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی کرده، برای هرکدام یادآور تعیین کرده و در نهایت پس از تکمیل کارها همه‌ی موارد انجام شده  را ارزیابی و بازبینی کنید.


مهم‌ترین قابلیت‌های عملیاتی

کاربرد پامیکا برای مدیران و گروه منابع انسانی (HR) چیست؟