فن آوری اطلاعات
با راهکارهای پامیکا شاهد کارآمدسازی و افزایش بازدهی فرآیندهای فناوری اطلاعات (IT) باشید.
به پروژههای خود نظم دهید و موانع همیشگی را اینبار به راحتی از سرراه بردارید. تکنولوژی به
سرعت در حال تغییر است، پامیکا به شما کمک میکند همگام با این سرعت رو به جلو حرکت کنید.
مدیریت فن آوری اطلاعات
با راهکارهای پامیکا شاهد کارآمدسازی و افزایش بازدهی فرآیندهای فناوری اطلاعات (IT) باشید.
به پروژههای خود نظم دهید و موانع همیشگی را اینبار به راحتی از سرراه بردارید. تکنولوژی به
سرعت در حال تغییر است، پامیکا به شما کمک میکند همگام با این سرعت رو به جلو حرکت کنید.
مهمترین فرآیندهای فنآوری اطلاعات را
در یک پلتفرم مدیریت کنید
با پامیکا دادههای فنآوری اطلاعات و گردش کار را در یک پلتفرم مدیریت کنید. از پشتیبانی و مدیریت کارها تا عملیات اصلی، برای شما ابزارهایی با قابلیت رسیدگی به درخواستهای کاری، رهگیری آنها، اطلاعات کارمندان پشتیبانی و مدیریت داراییها و مجوزهای استفاده از نرمافزارها را فراهم کردهایم.
شاخصهای مورد نظرتان را در داشبوردها جمع کنید تا روندهای کاری را زیر نظر داشته باشید و از وقوع اشتباههای احتمالی در آینده جلوگیری نمایید.
درخواستهای مشتریان را
پیگیری، اولویتبندی و حل کنید
با نمای شگفتانگیز کانبان پامیکا درخواستهای مشتریان خود را به روشی که می خواهید سازماندهی کنید. کارشناسان مربوطه را به درخواستها متصل کنید و برای آنها اولویت تعریف کنید. با این نما یک دید کلی از حجم کاری تیم خود دریافت می کنید و سپس می توانید وضعیت درخواستها را بر اساس قوانین SLA خود بررسی کنید.
داراییهای فن آوری اطلاعات
را به راحتی مدیریت کنید
با پامیکا داراییهای خود را نامگذاری کنید و تمام اطلاعات مربوط به آنها را ذخیره نمایید. اطلاعاتی همچون تاریخ، گارانتی، بارکد، مکان دارایی، مدل و دسته بندیهای آنها.
پامیکا امکان تعریف سطوح دسترسی به داراییها را برای مدیران فراهم میکند تا نظارت صحیحی بر داراییها داشته باشند. همچنین با ارائهی اتوماسیون درخواست داراییها، مدیریت استفاده از آنها را مکانیزه و راحت می کند.
چندین کانال ارتباطی
برای مشتریان داشته باشید
ارتباطات خود را محدود به ثبت درخواست از طریق سرویس درخواست نکنید. به مشتریان خود آزادی عمل بدهید تا در هر کجا که هستند بتوانند با شما در تعامل باشند. پامیکا چندین کانال ارتباطی برای شما فراهم نموده تا مشتریان با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنند. ارتباط از طریق ایمیل، از طریق وب سایت و ارتباط از طریق چت آنلاین با کارشناسان شما. پس از انتخاب هر کدام از روشهای فوق پامیکا به صورت اتوماتیک یک درخواست جدید را برای مشتری ثبت میکند تا در لیست درخواستهای کارشناسان پشتیبانی شما قرار بگیرد.
ایجاد پایگاه دانش
برای مشتریان داخلی
راهنماهایی چون: سوالات متداول، فیلمهای آموزشی و ارائههای آماده را به
پلتفرم خود اضافه کنید تا به صورت سرویسی هوشمند به نیازهای مشتریان خود
پاسخ داده و بتوانید بنابر درخواستها و پیشنهادهای مشتریان، پلتفرم خود
را توسعه دهید.