دورکاری
با پامیکا دیگر از ساعتها صرف زمان، برای پیدا کردن سرویس مناسب برای ویدیو کنفراس یا
بستری برای ارسال پیامهای کاری خبری نیست. پامیکا بهترین بستر یکپارچه برای دورکارهاست .
کارمندان شما در هر جای کره ی زمین باشند باز هم با وارد شدن به فضای ابری پامیکا، وارد دفتر
کار می شوند.
دورکاری
افزایش فروش هیچگاه به سادگی امروز نبوده! با کمک پامیکا بهترین گزارشهای فروش را داشته و معاملات
گروه فروش را افزایش دهید. افزون بر این،
با بهبود خدمات مشتریان، روزبهروز تعداد مشتریان وفادار را بیشتر کنید.
پشتیبانی اصولی و درست
از نیروهای دورکار
ما به خوبی از اهمیت بازدهی و کارآیی در دورکاری آگاهیم. فضای پامیکا به نیروهای دورکار شما اجازه میدهد علاوه بر داشتن انعطاف در برنامههای کاری و شخصی خود، به آسانی بتوانند اطلاعات مورد نیاز کاری را با شما به اشتراک گذاشته و حتی اگر در منطقهی زمانی (Time zone) متفاوتی هستند قادر باشند مسئولیتهایشان را طبق جدول زمانی سازگار با انواع Time zone جهانی پیش ببرند.
تعامل و همکاری
همزمان با انجام کار
از امکانات منحصر به فرد گفتوگوی پامیکا استفاده کنید! دربارهی کارها با همکاران دورکار خود تبادل نظر داشته باشید و پیامهای ضروری را همزمان با پیشبرد کار برای یکدیگر ارسال کنید. هر زمانی که به تخصص یکی از اعضای تیم احتیاج دارید با امکان نام بردن (@mention) او را باخبر کرده و باهم به تعاملی سازنده بنشینید. وظایف و کارها را به نیروهای دورکار مدنظرتان تخصیص دهید و روند انجام کارها از طرف آنان را تا تکمیل شدن کار پیگیری کنید.
آگاهیِ لحظه به لحظه
از جریان کار
از عملکرد تیمهای دورکار و روند پیشرفت پروژهها با چند کلیک باخبر شوید! با عینیت بخشی به دادههایتان از طریق جدولها و نمودارهای تصویری، روابط بین متغیرهای مختلف را درک کرده و ارزیابی کنید. به آسانی شاخصهای اصلی عملکرد کسبوکارتان را بررسی کنید. ما در پامیکا معتقدیم که با اطلاعات بینقص و کامل میتوان تصمیمهایی درست و عملکردی به موقع داشت.
بدون معطلی
شروع کنید!
با بهکارگیری یکی از فرآیندهای مدیریت کار یا پروژهی پامیکا بدون معطلی با تیم خود شروع به کار کنید. سرویسهای پامیکا با قابلیت شخصیسازی میتوانند با نیازهای نیروهای دورکار شما سازگار شوند. درضمن انجام تمامی این مراحل در پامیکا احتیاج به هیچ نوع کدنویسی ندارد.
ایجاد راهنمای
جامع برای کارمندان
با ساخت راهنمای جامعِ منحصر به کسبوکار خود در پامیکا، تمامی کارمندان و نیروهای دورکار در هرکجا که هستند میتوانند با قوانین، اصول و فرهنگ کاری شما آشنا شده و طبق آن همکاری و تعامل خود را شکل بدهند. به جای جلسات معارفهی حضوری، میتوانید همکاران خود را از طریق نمایههای کاریشان (profile) بشناسید و با مهارتها و توانمندیهایشان آشنا شوید و برای همکاری و بهرهمندی از تخصصشان به آنها پیام دهید.
به روزرسانی
همزمان با انجام کارها
دیگر تغییرات جدید کاری غافلگیرتان نخواهد کرد! با پامیکا آخرین خبرها و تغییرات کاری به اطلاع تمامی کارکنان میرسد. به روزرسانی تغییرات جدید، وضعیت کارها، جدولهای زمانی و روند پیشرفت با اطلاعاتی نظیر زمان و نام مسئول در دسترس شما خواهد بود. با قابلیتهای پامیکا برای دورکاران، اعضای تیم میتوانند پیشینهی فعالیتهای انجام شده تا به امروز را مشاهده کرده و از روند پیشرفت و جریان کار و نیز تاثیر هرکدام از کارمندان براین روند آگاه شوند.
هرکجا که هستید
باهم کار کنید
حتی اگر روی مبل خانهتان نشسته باشید، یا روی صندلی ماشین یا حتی پشت میزناهارخوری، بازهم میتوانید با همکاران خود در کار تعامل و مشارکت کنید. نظراتشان را بدانید و پیشنهاداتشان را به کار گیرید. مستندات، تصاویر، بازخوردها و.. را از طریق وبسایت یا اپلیکیشن موبایل با همکارانتان به اشتراک بگذارید. پامیکا برای کسانی که بیشتر با موبایل خود کار میکنند اپلیکیشن اختصاصی مناسب سیستم عاملهای اندروید و ios طراحی کرده تا برای شما بهترین تجربهی کاربری را رقم بزند.
مدیریت کارها و مسئولیتهای
کارمندان دورکار
پامیکا به شما این امکان را میدهد که تمامی کارها و وظایف محول شده به کارمندان خود را با یک کلیک مشاهده کنید. همچنین میتوانید وظایف و مسئولیتهای خود را نیز در قالب فهرست کنترل و مدیریت کنید. دیگر نیازی به بالا و پایین کردن مدارک و مستندات کاغذی برای یافتن مسئولیتهای هرکدام از کارمندان نیست با پامیکا تنها در یک صفحه میتوانید وظایف و مسئولیتهای هرکدام از کارمندان مدنظر خود را مشاهده و پیگیری کنید.