پامیکا برای مدیریت و پیشبرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط 


تمامی بخش‌ها و فرآیندهای کاری خود را در پلتفرمی یکپارچه پیاده‌سازی و مدیریت کنید.




 کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

 با پامیکا بهتر و دقیق‌تر مدیریت کنید

پامیکا یعنی پلتفرم یکپارچه‌ی مدیریت کارها و ارتباطات!

پامیکا به ساده‌سازی و بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌وکارها کمک می‌کند. شما در پلتفرم پامیکا می‌توانید تمام پروژه‌های خود را مدیریت کنید و هم‌زمان تیم‌های مختلف را برای تعامل و همکاری به یکدیگر مرتبط سازید. در واقع با پامیکا از دسترسی آسان به اطلاعات و داده‌های مورد نیاز کارها اطمینان دارید .

 

کسب‌وکار خود را فقط در یک پلتفرم اداره کنید

آیا کسب‌وکاری کوچک دارید؟‌ یا کسب‌وکاری متوسط با ۵۰ نیروی انسانی ؟ یا حتی کسب‌وکاری بزرگ و گسترده با صدها نیروی انسانی؟ پامیکا برای انواع کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای، راهکار دارد! پامیکا به شما در مدیریت و اتوماسیون جریان‌های کاری، مدیریت ورود و آموزش کارکنان تا سطح‌بندی بازاریابی،‌ بهینه‌سازی فروش و ساده‌سازی فرآیندها کمک می‌کند.

 اولویت‌ها را براساس اهداف کسب‌وکار مشخص کنید

 با پامیکا از هماهنگی کارها با اهدافتان مطمئن شوید! اولویت‌بندی وظایف، به اشتراک‌گذاری معیارهای اندازه‌گیری پیشرفت و بررسی میزان برآورده شدن اهداف کسب‌وکاری خود را به پامیکا بسپارید.

با تغییر روش کار گروهی، سرعت و دقت بیشتر را به کسب‌وکار خود  بیاورید


با قالب‌های ازپیش ‌ساخته شده‌ و فرآیند‌های ازپیش‌ تعریف شده‌ی پامیکا، پروژه‌های بعدی را به سرعت آغاز کنید. بدون معطلی و منتظر ماندن برای پشتیبانی تیم IT برمبنای نیازهای حرفه‌ای خود ابزارها را تنها با چند کلیک شخصی‌سازی کنید. وقت بازنشستگیِ نرم‌افزارهای قدیمی رسیده است!‌

فرآیند‌های کاری پرتکرار و یکنواخت را به اتوماسیون بسپارید


گشتن میان صدها ایمیل برای یافتن پیام مدنظر خود، برگزاری جلسات غیرضروری و ساعت‌ها انتظار برای تایید یا بررسی یک درخواست را جایگزین کنید با: داشتن بستر اختصاصی برای پیام‌های کاری، مشورت آنی و برگزاری جلسات مهم، ارسال اعلان‌های کاری، مدیریت درخواست‌ها و ایجاد گزارش‌های روزانه، ماهانه و..


با داشبوردهای پامیکا آینده‌ی کسب‌وکار خود  را  پیش‌بینی کنید


با داشبوردهای مدیریتی و گزارش‌گیری‌های پامیکا، تصمیم‌های مهم کاری خود را برمبنای داده‌های دقیق بگیرید. روند پیشرفت کارهای تخصیص داده شده به کارکنان را بررسی کنید، بر میزان خرید و فروش نظارت داشته باشید، وضعیت پروژه‌های مهم را مشاهده کنید و در یک کلام:‌ بر تمام آنچه برای موفقیت کسب‌وکار بیشترین اهمیت را دارد نظارت کنید.


نگاهی کوتاه به چند ابزار کاربردی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط


 
کارمندان

گفتگو

CRM

انبارداری

مدیریت پرژه

 فروش