مدیریت کارها و پروژه

به تیم های خود قدرت دهید تا روی مهمترین کارها متمرکز بمانند از  پروژه های  ساده گرفته

 تا برنامه های  پیچیده، راه حل های ما برای کمک به شما  ساخته شده اند

تماس با ما

مدیریت کارها و پروژه

به تیم های خود قدرت دهید تا روی مهمترین کارها متمرکز بمانند از 

پروژه های  ساده گرفته تا برنامه های

 پیچیده، راه حل های ما برای کمک به شما

 ساخته شده اند

برنامه ریزی، پیگیری و مدیریت پروژه  

در هر اندازه و ابعاد

با پامیکا یک سیستم مدیریت پروژه یکپارچه با تمام ابزارهای مورد نیاز خود ایجاد کنید. کارها و وظایف، نقاط عطف، مسئولین وظایف و منابع هر پروژه را مدیریت کنید و با گرفتن گزارش های منعطف از وضعیت جاری پروژه خود مطلع شوید تا ببینید همه چیز چگونه پیش می رود. پروژه های متعدد را با داشبورد مدیریت پروژه پامیکا نظارت کنید و معیارهای کلیدی را در یک نگاه بررسی کنید. با در اختیار داشتن اطلاعات پروژه در یک مکان، به راحتی بودجه ها را تجزیه و تحلیل کنید. کارها را اولویت بندی نمایید و موفقیت تیم خود را تضمین کنید. 



مدیریت هر پروژه از 

ساده تا پیچیده

ما میدانیم که هر پروژه چالش ها و نیازهای منحصر به فرد خود را دارد. به همین دلیل مجموعه ای از الگوها را طراحی کرده و در اختیار شما قرار می دهیم تا به راحتی نیازهای پروژه خود را بر آورده کنید.

استفاده از الگوها، مدیریت کارها و پروژه های خاص تا پروژه های مبتنی بر نقاط عطف پیچیده را در بر می گیرند.



سازمان دهی و اولویت بندی

 تمام کارها و وظایف

مدیریت کارها در قلب پامیکا تعبیه شده است تا امکان مدیریت هر پروژه ای اعم از پروژه های ساده گرفته تا برنامه های پیچیده و چندوظیقه ای را فراهم سازد. 

کارها و وظایف بلوک های سازنده ی هر پروژه هستند و به مدیران اجازه می دهند تمام موارد اصلی، فرعی، چک لیست ها و ... را اولویت بندی و زمانبندی کنند.



جدول زمانبندی پروژه 

را با فازها و نقاط عطف تعریف کنید

وظایف و کارها را به عنوان پله هایی برای رسیدن به خط پایان پروژه خود مجسم کنید. با تعریف کردن نقاط عطف و ایجاد مراحل به راحتی در نقطه بالای پیشرفت بمانید.

نقاط عطف را بر اساس جریان کاری یا تیم و مسئولان پیگیری کنید و به طور فعال خطرات  و مسائل را شناسایی کنید تا مطمئن شوید همه چیز در مسیر خود قرار دارد.



در جریان کارهای پروژه

با گزارش پیشرفت قرار بگیرید

مدیریت پروژه گزارش وضعیت را مستقیما در پروژه ادغام می کند تا به وسیله آن پیشرفت های هفتگی تیم ها و جریانات کاری را رصد کنید و مسایل و خطرات احتمالی را تجریه و تحلیل کنید. 



سازماندهی و مدیریت 

فایل ها مستندات تحویلی پروژه

با سادگی با یک کلیک فایل ها و اسناد مربوط به پروژه را به آنها الصاق کنید. بدون نیاز به جا به جایی بین سیستم های مختلف اسناد را به اشتراک بگذارید، بازخوردها را بررسی کنید و نسخه های آنها را مدیریت کنید. 



دسترسی به داده های پروژه 

در هر مکان و هر زمان

پامیکا به شما امکان می دهد در هر کجا که هستید تنها از طریق موبایلتان به پروژه های خود متصل بمانید و تصویر دقیق از روند فعالیت ها داشته باشید. هر چیزی که بتوانید از طریق وب مشاهده کنید از طریق تلفن  همراه نیز قابل دسترس است.

این قابلیت برای کارگران راه دور، مدیران در سفر، تیم های ساختمانی، نمایندگان املاک و ... بسیار پرکاربرد و ایده آل است.


مهم‌ترین قابلیت‌های عملیاتی

مدیریت کارها و پروژه پامیکا چگونه به تیم شما کمک می کند؟