حقوق

 

پیچیدگی قوانین و مقررات و پیشبرد پرونده‌های حقوقی طبق مدارک موجود، کاری‌ست که نیاز به دقت فراوان و

داشتن دسترسی سریع به مدارک و مستندات هر پرونده دارد. راهکار پامیکا به شما در تنظیم و دسته‌بندی  پرونده‌ها،

تشخیص اولویت‌ها، دسترسی سریع به مدارک و مستندات و.. کمک می‌کند

 

پرونده‌ها، مدارک و مستندات خود را به بهترین نحو در پامیکا 

سازماندهی کنید


حکم نهایی صادر شد: پامیکا به شما کمک می‌کند تا دفتر مشاوره‌ی حقوقی و وکالت خود را مدیریت کنید، قادر به رسیدگی به پرونده‌های بیشتر در زمان کمتر باشید! چگونه؟‌ با راهکار پامیکا در حوزه‌‌های حقوقی و وکالت همراه ما باشید.


مدیریت 

پرونده‌ها و مدارک 


پامیکا با ابزارهای دیجیتال مختص به مدیریت مستندات و مدارک با دقت و سرعتی بی‌نظیر در دسترس شماست. با قابلیت‌های ویژه‌ی پامیکا برای انجام کارهای حقوقی و پذیرش موکلان، بسیاری از فرآیند‌های مهم کاری برای شما آسان‌تر از همیشه خواهد بود. به راحتی پرونده‌ها و مستندات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده و در فضایی یکپارچه تنها با تایپ چند کلمه، تمام آنچه را که نیاز دارید مقابل چشم خود حاضر ببینید.  

 

پیگیری و تسویه‌ی

 هزینه‌های حقوقی و حق‌الوکاله‌ها

 

  آیا بخشی از حق‌الوکاله و هزینه‌های شما، براساس ساعت‌های صرف شده برای هر پرونده است؟ در‌این صورت با شفاف‌سازی و دقت در ثبت این ساعات، هزینه‌ها را به صورت دقیق ثبت کنید و رضایت موکلان خود را کسب نمایید. پامیکا با قابلیت ردیابی و ثبت زمان به شما گزارش می‌دهد که برای هر پرونده چقدر زمان صرف کرده‌اید و سپس با فضای یکپارچه‌ی پامیکا می‌توانید این ساعات و گزارش‌های مالی را به بخش حسابداری ارسال و در صورتحساب نهایی وارد سازید. 

  

 

 

اسناد مهم پرونده

  را ثبت و پیگیری کنید.

در مسائل قضایی و موفقیت پرونده‌های حقوقی، جزییات اهمیت فراوانی دارند. ثبت این جزییات، در دسترس بودن آن‌ها برای برگزاری جلسات مهم و ارائه ی دفاعیه بسیار حیاتی است و گاهی تعیین کننده‌ی شکست یا پیروزی یک پرونده است. پامیکا با آگاهی از میزان اهمیت جزییات در مسائل حقوقی و مربوط به وکالت، ابزارهایی حرفه‌ای و دقیق طراحی کرده‌است. امکان افزودن یادداشت به مدارک و مستندات، برجسته‌سازی نکات مهم پرونده، افزودن پیوست‌ با فرمت‌های مختلف به مدارک و ارسال نکات مهم برای مراجعان از جمله قابلیت‌های راهکار پامیکا برای شما فعالان حوزه‌ی حقوق و وکلای گرامی ست. 

  

 


جذب مراجعان بیشتر ،

 با ثبت سرنخ‌ها

  برای ثبت اطلاعات مراجعان بالقوه، می‌توانید با کمک قابلیت‌های پامیکا یک فرم سفارشی ایجاد نموده و در وبسایت خود بارگذاری کنید. اطلاعات ثبت‌‌ شده در این فرم‌ها به سرعت برای شما ارسال می‌شود تا در اسرع وقت برای قبول یا رد وکالت تصمیم‌گیری نموده و به مراجعان خود اطلاع دهید. 

  

 


  تنظیم قرارداد


  شما می‌توانید در پامیکا پیش‌نویس‌هایی از قراردادهای مختلف آماده کنید و در صورت نیاز به آسانی آن را ویرایش کنید. پیش‌نویس این قراردادها را با همکاران یا مراجعان خود به اشتراک گذاشته و همزمان از نظرات و پیشنهادات آنان برای تنظیم قرارداد نهایی استفاده کنید. 

  

 


یافتن مدرک مورد نظر

 از میان انبوه مدارک تنها با یک کلیک! 


  با راهکار پامیکا، می توانید با روزهای جستجو در میان انبوه اسناد و صرف ساعت‌های بی شمار برای جستجوی پرونده‌های مهم خداحافظی کنید. پلتفرم ما مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که نحوه‌ی مدیریت و سازماندهی دعاوی و پرونده‌های شما را متحول خواهد کرد.

  

 


مشخص کردن

 مسئولیت‌ها و مهلت‌ها 

  

  در پلتفرم پامیکا شما به راحتی می‌توانید فرآیندهای کاری مرتبط با پرونده‌ها را ایجاد و پیگیری کنید، وظایف را به اعضای تیم اختصاص دهید و مهلت‌ انجام هر کار را تعیین کنید. تمامی این کارها در یک پلتفرم و به صورت متمرکز و یکپارچه انجام می‌گیرد. دیگر هیچ مهلت از دست رفته یا سردرگمی در مورد اینکه چه کسی مسئول انجام چه کاری است وجود نخواهد داشت. پامیکا، همکاری و تعاملی سازنده و پویا در تیم شما را تضمین می‌کند تا شاهد بازدهی بهتر و نتایج درخشان‌تری باشید. 

  

 


تقویم زمانی


  پامیکا با بهره‌مندی از یک تقویم زمانی دقیق و قدرتمند به شما امکان می‌دهد تا رویدادهای مهم مانند جلسات دادگاه و جلسات با موکلان خود برنامه‌ریزی کرده و برای دریافت یادآوری و ارسال دعوتنامه، تاریخ و زمان دقیق تعیین کنید. درنتیجه هرگز یک تاریخ مهم را از دست نخواهید داد و از نظم و دقتی زبان‌زد بهره‌مند خواهید شد. تقویم زمانی پامیکا به صورت بصری و در نماهای مختلف، زمان‌های مهم کاری را به شما نشان می‌دهد تا مطمئن شوید که تعهدات قانونی خود را فراموش نمی‌کنید. 

  

 


بهترین تصمیم نتیجه‌ی

 دقیق‌ترین تحلیل است! 


   با قابلیت‌های پامیکا در این راهکار دیجیتال، شما می‌توانید گزارش‌های دقیقی در مورد پیشرفت پرونده، عملکرد تیم و رضایت مراجعان و موکلان دریافت کنید. این گزارش‌ها به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌های مهم کاری را برمبنای تحلیل‌ها و داده‌های موجود اتخاذ کنید.

  

 

چه یک وکیل مستقل باشید و چه عضوی از یک شرکت حقوقی بزرگ، راهکار دیجیتال پامیکا برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما قابل تنظیم و سفارشی‌سازی است. می توانید پلتفرم پامیکا را متناسب با فرآیندهای کاری و اولویت‌های خود تنظیم کنید و در فرآیندی یکپارچه به کارها رسیدگی نمایید. 


با پامیکا محیط کاری مدرن و یکپارچه را تجربه کنید.