زنجیره تامین
پامیکا تمام مستنداتی را که برای خرید، توزیع و تامین لازم دارید برای شما فراهم کردهاست.
خریداران، تامینکنندگان و مشتریان را مدیریت کنید و روند تایید درخواستها را تحت کنترل داشته باشید.
زنجیره تامین
پامیکا تمام مستنداتی را که برای خرید، توزیع و تامین لازم دارید برای شما فراهم کرده است. خریداران، تامینکنندگان و مشتریان را مدیریت کنید و روند تایید درخواستها را تحت کنترل داشته باشید.
تمام نیازهای خرید شما
در یک پلتفرم
همهی ابزارهایی که برای مدیریت زنجیره تامین خود نیاز دارید در یک پلتفرم برای شما فراهم کردهایم. با پامیکا درخواستهای خرید خود را مدیریت کنید. به راحتی آنها را تایید کنید و هزینهها را پیگیری نمایید. فروشندگان محبوب خود را مشخص کنید و گزارشهای دقیق تحلیلی از هزینههای خود داشته باشید و به راحتیِ چند کلیک، داشبوردی برای پشتیبانی از نیازهای خود بسازید.
اتوماسیون
زنجیره تامین
با توجه به سطح موجودی کالا، RFQهای خود را به صورت خودکار برای تامین کنندگان ارسال کنید. عملکرد خرید و موجودی را، با قوانین تدارکات، قوانین لجستیکی، سفارشهای فروش، سفارشهای تولید پیشبینی شده و غیره بهبود ببخشید. پامیکا روش های متفاوتی برای تامین مجدد موجودی به کسبوکارها پیشنهاد میدهد.
انتخاب بهترین پیشنهادها
با مناقصات خرید
با راهاندازی مناقصات خرید، پیشنهادات فروشندگان را در یک فرآیند یکپارچه مقایسه کنید. بهترین آنها را انتخاب کنید و پس از آن با استفاده از گزارشهای پیشرفتهی پامیکا کیفیت کار فروشندگان خود را تحلیل و ارزیابی نمایید.
همچنین پامیکا با ارائه توافقنامهی سفارش، به کاربران خود امکان خرید کالا از یک تامینکننده با قیمت مذاکره شده بر اساس پرداخت اقساطی در دورهی زمانی مشخص را میدهد.
ردیابی لحظه به لحظه
کالا در زنجیره تامین
حرکت کالاهای خود را در پامیکا دنبال کنید. با استفاده از شماره LOTها و سریالها، کالای خود را در هر نقطه از زنجیره تامین ردیابی کنید. انتقال موجودی را از مرحله خرید تا انبار و سپس فروش رهگیری کنید.
مدیریت چند شرکتی
را تجربه کنید
قوانین چند شرکتی پامیکا به شما کمک میکند تا در زمان خود صرفهجویی کنید.
برای هماهنگی عملیات بین شرکتها و یا انبارهای مختلف از یک بانک اطلاعاتی استفاده کنید. سفارشهای فروش را ایجاد کنید، اسناد تامینکنندگان و محصولات را به اشتراک بگذارید و فاکتورها را برای همهی شرکتها همزمان مدیریت نمایید. شما می توانید با خودکار سازی فرآیند صدور فاکتور بین همهی شرکتها در زمان خود صرفهجویی نمایید.